Tuesday 16 August 2011

Pg td aku tdo awl...aku tdo pkul 1.30...bg aku awl la...slalunyer pkul 11 pg aku leh thn g mata...tp td lps bgn sahur aku xley tdo plak...1 umh nie snyi koz smua tdo blk...tp aku on9 jew mnjg...bowsannyer...hdup aku cmnie la...hmm...mlm nie b'bka ngn mmber2 penang...huhu...lma xjmpa dowg smua...aku xtau mna nk bka...tp aku klau leh nk mkn kt tep pntai 4 dis tyme...romantik ckit even ngn mmber2...
Td ms shur akk aku ad ckp nk soh aku ikt dya g bzr ramadhan hr nie koz nk soh gertak bf adk aku ckit...hehehe...nk soh bg air free...kbetulan bf adk aku yg bgsu skali 2 keja kt bzaar ramadhan...jht kn kteowg???huhu...sjew jew...akk aku, aku n smua fmily aku sporting klau bab cnta2 nie...
Mk ayh aku xhlg sapew kteowg plih...jnji dya 2 bkn la seowg yg jht or "erti kata laen 'penjenayah' "...dlu mk ayh bkn cmnie...tp sjak abg aku bka mata mk ayh dya yg mlakan b'cnta n nk wt mk ayh aku sporting abt dis so dya b'cnta...bwk blk umh owg yg dya sk 2...sjew nk rptkn hbgn 2...thanks gak kt abg aku klau x kteowg xkn leh nk bncg psl p'cntaan kteowg ngn mk ayh secara t'bka...
Zmn skunk byk yg mk ayh kna tau...aku lbh sk b'cte kt mk ayh aku...at least bla jd smthng mk ayh aku tau...xdew la dowg nk mrh2...xdew la jd smthng yg lbh trok...hmm...dh la mls nk 2lis dh...mcm ngntok plak rs...hahaha...k la aku chow sinchi dlu...jp g aku bgn aku wt cte laen plak...hakhakahakak...aaddiiiooooossss....(".)@$^*(()^%$#!@#%$%^&*(... 

No comments:

Post a Comment